Rekomendacje uczestników szkoleń

Szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej z dnia 7 grudnia 2013 r.

Fragmenty anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników.

Podczas szkolenia najbardziej wartościowe było:
 

  • „Odnoszenie teoretycznych informacji do praktyki prowadzącej. Autentyczność prowadzącej. Używanie przez nią metafor i przypowieści”
  • „Dobrze prowadzone szkolenie przez praktyka o wysokiej kulturze osobistej”
  • „Postawa osoby prowadzącej. Jej spokój i elokwencja”
  • „Praktyczne podejście do tematu. Konkretne odpowiedzi. Praktyczna wiedza prowadzącej psychoterapeutki”
  • „To, że prowadząca dzieliła się z nami spostrzeżeniami wynikającymi z pracy z grupą oraz doświadczeniem. Wielkie wyczucie i umiejętności prowadzącej w mówieniu o śmierci. Prowadzenie szkolenia w bardzo profesjonalny sposób. Nawiązanie dobrej relacji z uczestnikami kursu. Bardzo dziękuję!”
  • „Profesjonalizm trenerki, przykłady z praktyki zawodowej, polecana literatura, intymna atmosfera warsztatu adekwatna do tematu”
  • „Dużo konkretnych, praktycznych przykładów z życia, wymiana doświadczeń i spostrzeżeń między uczestnikami”
  • „Uważność i empatia prowadzącej”
  • „Dzielenie się własnymi doświadczeniami z pracy zawodowej. Pani Kasia ma w sobie dużo ciepła, otwartości i moc profesjonalizmu, który potrafi fachowo zaprezentować”
  • „Szkolenie jest profesjonalnie prowadzone i przygotowane. Materiały bardzo obszerne i bardzo przydatne. Ważne że prowadząca daje możliwość indywidualnego porozmawiania i zadawania pytań. Dzieli się wiedzą z pracy, doświadczeniem, ukierunkowuje. Polecam!”

 

Szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej z dnia 22 listopada 2013r.

Fragmenty anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników.

W trakcie szkolenia najbardziej podobało mi się:

  • „ Aktywna forma współpracy z prowadzącą. Podczas szkolenia nie brakowało niczego"
  • „Sposób prowadzenia warsztatów, bardzo dobra atmosfera stworzona przez p. Kasię”
  • „Możliwość dzielenia się własnymi doświadczeniami i przeżyciami”
  • „Ćwiczenia i prowadząca warsztat”
  • „Możliwość opowiedzenia własnych doświadczeń, świetny kontakt z prowadzącą, doskonałe metody, przekazywanie informacji. Rewelacja! Dziękuję!
  • „Swobodna atmosfera, możliwość zadawania na bieżąco pytań i odpowiedzi na bieżąco”
  • „Przekazywanie wiedzy w formie przypowieści i scenek”
  • „Wprowadzenie bliskości i umiejętne poprowadzenie dyskusji. Nie brakowało mi niczego. Jestem bardzo zadowolona”
  • „Cała prelekcja”
  • „Temat szkolenia oraz prowadząca”
  • „Przeplatanie teorii z możliwością zadawania pytań, ćwiczenia, dobry kontakt trenera z grupą, otwartość trenera”
  • „Przykładowe interwencje – jak je prowadzić a jak nie”

 

Szkolenie z zakresu interwencji kryzysowej z dnia 15 listopada 2013r.

Fragmenty anonimowych ankiet wypełnionych przez uczestników.

W trakcie szkolenia najbardziej podobało mi się:

  • „Zdefiniowanie, nazwanie, uszeregowanie uczuć, które spotykam w pracy zawodowej i w życiu, a które nie do końca potrafiłam ujawnić i wypowiedzieć.”
  • „Wykładowca, mała grupa, forma warsztatów, ćwiczenia. Takie warsztaty powinny odbywać się dla całej służby zdrowia”
  • „Przekazanie tematów szkolenia w sposób jasny i klarowny”
  • „Merytoryczna strona szkolenia, zrozumiały przekaz informacji, urozmaicona forma szkolenia”
  • "Możliwość rozmowy na bieżąco, odpowiedzi na nurtujące pytania. Był to czas na własne przemyślenia, odkrycie własnych prawd i nowe spojrzenia na stare prawdy. Jednak niestety nie ma uniwersalnych rozwiązań w tak trudnych sprawach i niemożliwym jest podanie gotowych rozwiązań a szkoda”
  • „Kompetencje wykładowcy”
  • „To, że żadne pytanie zadane podczas konferencji nie zostało bez odpowiedzi”

 


Nasze działania wspierają:

Projektowanie serwisów www, skanowanie slajdów